مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:112023-09-05ورزشي

فارس من | شبکه تلویزیونی اصفهان بزودی HD می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کاربران سامانه فارس من   با ثبت پویش شبکه تلویزیونی اصفهان HD شود پخش برنامه های این شبکه را با کیفیت بالا خواستار شدند.

نزدیک به 7 هزار کاربر در این پویش اعلام کرده اند: با توجه به حضور تیم های ورزشی استان اصفهان در مسابقات بین المللی و پخش مسابقات، خواهشمند است هر چه سریع تر نسبت به HD شدن شبکه های تلویزیونی اصفهان اقدام فرمایید.

شبکه تلویزیونی اصفهان بزودی HD می شود یوسف افشارنیا مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت: مخاطبان شبکه استانی اصفهان به زودی می توانند تصاویر این شبکه را به صورت HD شفاف تر از گذشته ببینند.

وی با بیان اینکه پخش برنامه های شبکه اصفهان با کیفیت HD اقدامی برای حرکت به سمت رسانه تحولی است، گفت: با توجه به گلایه های مخاطبان که نمی توانند تلویزیون اصفهان را HD ببینند، در طی دو سال گذشته با پیگیری های انجام شده در این خصوص به زودی و طی چند ماه آینده مخاطبان می توانند تصاویر شبکه اصفهان را به صورت HD دریافت نمایند.

افشارنیا اظهار داشت: یکی از اهداف سازمان صدا و سیما طی چند سال گذشته کیفی سازی تصاویر شبکه های تلویزیونی بوده که با پیشرفت های تکنولوژی در دنیا و علی رغم همه تحریم های اعمالی بر کشور این مهم محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | شبکه تلویزیونی اصفهان بزودی HD می شود

فارس من | شبکه تلویزیونی اصفهان بزودی HD می شود